Viime päivinä olen tehnyt kokeiluja muutamista neulepinnoista ja kuvioista. En ole vielä löytänyt sopivaa mistä haluaisin jotain toteuttaa. Monta mallia kyllä on mielessä mitä haluaisin tehdä, mutta jotenkin nyt ois ollu kiva kokeilla ihan itse säheltää jotain ominpäin. Katsotaan nyt, mieli vaihtuu niin usein, että näinkö ehdin aloittaa kohta jotain ihan muuta puuhaa, ennen kuin löytyy joku mieleinen.

Sitten tänään ihastelin ensin koko aamun kirjontatöitä netissä. Voi että miten paljon ihania töitä odottaiskaan tekijää, mutta ei vissiin mua, kun oon niin laiska vähän kaikessa aikaansaamisessa. :/ Ainiin, ja katsoin kyllä uloskin jossain välissä. Siellä näytti tältä:

941103.jpg

Päivällä sitten hain vihdoin eilen kauppaan saapuneen pakettini:

941104.jpg

Ja koska kukaan ei oo koskaan nähnyt miltä pakattu pahvilaatikko näyttää niin piti laittaa näytille ;)
Kohta vois uskaltaa avaamaan sen ja katsomaan onko sisällä sitä mitä on tilattu. Olisin laittanut linkin mitä olen tilannut, mutta siellä odottikin viesti sivujen päivityksestä, joten se siitä. Ehkä myöhemmin.

Kävin myös tänään kaupoilla muutenkin ja erityisesti tyytyväinen olen tähän ostokseen:

941105.jpg

Sisältö on omaa ja vanhaa, eli kaksi peittoa ja tyynyä. Tuo tyhjiöpussi on kyllä kätevä, tuli hyllylle paljon tilaa. Miksen ole aikaisemmin jo ostanut? Nyt aion käydä varmasti muutaman lisää noita pusseja, jotta saan loputkin varastoidut tyynyt ja viltit pienempään tilaan. Ainoa "huono" puoli noissa on se, että se sisältö painaa edelleen yhtä paljon mitä ennen pussiin laittoakin. Mun mielestä oisvat voineet samalla kehitellä semmosen pussin mikä vähentää painonkin puoleen :D Mutta olen toki tyytyväinen näinkin. :)

Ostin myös Tiimarista tuikkukupin, kun ajattelin sen sopivan makuuhuoneeseeni. Vähän sitä kyllä katselin, että mitenhän se kynttilä siihen asettuu. En löytänyt sieltä yhtään irtonaista tuikkua kokeillakseni ja nyt sitten kotona pelostani tuli totta. Tuikkukuppi on niin matala, ettei kynttilä kunnolla jää piiloon, eikä ainakaan liekki näy ollenkaan kupin lasin läpi, joten kupin väritys ei pääse heijastumaan ollenkaan. :( Kyllähän mä sen kaupassa jo katsoin ettei se syvä ole, mutta odotin että vähän syvempi kuitenkin. No, onneksi se ei kauheita maksanut.