Voi miksi minulla ei ole enää yhtään aikaa tehdä mitään käsitöitä :(

Tai miksi koko ajan on niin kiire :(

Nyt olen aivan super poikki, tekemistä on ollut aivan ylettömästi ja tuntuu ettei loppua näy (toivottavasti sentään joskus). Harmittaa, kun en ole ehtiny lukemaan kenenkään blogejakaan enkä tiedä enää mistään mitään. Uutisetkin melkeen jää näkemättä, kun ei ole aikaa seurata kuin nopeasti vilkaista otsikoita silloin tällöin. Televisiota en ole ehtinyt juuri katsoa tai sitten samalla on pitänyt tehdä paria muutakin asiaa, jotta kaiken ajan vaan saa hyötykäytettyä. Missä välissä olen nukkunut.. klo 24-06 tai jotain aikaa siinä välissä. Täytyy sanoa, että kohta vois talviloma olla tarpeen. Vaikka joululomastakaan ei ole kuin kuukausi, tuntuu tämä aika kyllä paljon pidemmältä. Siunattu viikonloppu sentään edessä enkä aio eväänikään liikauttaa.. niin siis sen jälkeen kun olen ensin hoitanut parit tarjouspyyntökyselyt ja juossut niitten perässä sekä suunnitellut ystävän kanssa mitä alamme EHKÄ tekemään joskus.. Niin, tässä kun ei muutenkaan vielä tätä hommaa ole niin jo pitää uusia suunnitella. Tämä on yhtä rumbaa.. mutta onneksi rumba sujuu multa melko hyvin. ;)

 

EDIT: Huomasin tuossa juuri, että olen aika tasan tarkkaan kuukausi sitten tehnyt edellisen päivityksen. Huh, mitä myllerrystä täällä onkin sen jälkeen ollut.