Olin viime viikonloppuna häissä kuokkimassa. Minua ei oltu kutsutta hääparin toimesta (ilmeisesti lupa kuitenkin kysytty sulhaselta edellisenä iltana), mutta niin siellä vaan olin. Kyllä toisaalta nolotti, mutta ihan mukavaa oli. Ensimmäistä kertaa tuntui nyt täysin ulkopuoliselta se koko häätouhu ja kaikki ja näki miten muodollista kaikki onkin. Tuli seurattua asioita kuin kärpäsenä katossa. En tuntenut sieltä ennestään ketään muuta kuin seuralaiseni, en edes hääparia, joten väkisinkin oli ulkopuolinen olo. Ei syntynyt mitään tunteita koko juhlaa kohtaan, kun ei ollut minkäänlaista tunnesidettä hääpariin. Toisaalta häät oli simppelit ja turvallisen mukavat, toisaalta tylsät.

Se häistä, mutta mitäs mä olen saanut aikaiseksi viime aikoina, en mitään. Innostus on lopahtanut täysin, vaikka hetkittäin sitä on vähän ollutkin. Tässä näyte siitä:

733531.jpg

Tuommoisia väkersin mielessäni vaikka mitä, kassia, tyynyä, peittoa, ties mitä.. mutta työn jäädessä kesken innostus lopahti ja seuraavalla kerralla mikään ei miellyttänytkään. Mitähän noistakin sitten keksii. Ehkä tuommoisia pieniä eri värisiä saatan väkertää lisää vielä, jos keksin jotain järkevää. Tuosta vihreästä piti oikeasti tulla kassi, mutta työn edetessä värisävyt alkoivat miellyttää aina vaan vähemmän. Katsotaan nyt, jos jotain joskus syntyy. :D

Kuvasin nyt samalla sen keskeneräisen kirjontatyönkin:

733532.jpg

Hirveästi siinä on vielä tekemistä, kun en ole saanut sitäkään tehtyä nyt ollenkaan. Mikähän innottomuuden kärpänen nyt on puraissut, kun muutenkin vaan olen ollut väsyttänyt ja ei ole huvittanut oikein mikään iltaisin töiden jälkeen. Nyt tosin alkoi taas loma, että josko tässä taas vähän enemmän innostuisi ja saisi aikaankin oikeasti.

Mutta ensin vähän lepään.