Palasin tänään töihin. Oli pehmeä lasku, pomo oli poissa eikä ollut ihmeitä töitä odottamassa. Töistä menin kirjastoon ja meinasin läkähtyä kun olin ottanut takin mukaan. Tietenkään en jaksanut sitä erikseen kantaa niin piti itsepäisesti pitää se päällä. Minkäs teet, tyhmä pää kesästä toiseen. :D Lainasin kirjastosta lähinnä vain Sinä Osaat -lehtiä. Ei niissä ihmeitä ole, mutta jotain pientä kivaa kuitenkin. Yllätys oli se, että siellä oli kirjojen poistomyynti. Ensin en meinannut edes vilkaista, mutta poislähtiessäni katse kiinnittyi muutamaan kärryyn. Toisessa oli muutama käsityölehti, jotka eivät sitten olleetkaan kiinnostavia ja siitä toisesta löysin nämä:

706151.jpg

Oli siinä muitakin käsityökirjoja, mutta ei minua kiinnostavia. Tuota neulekirjaakin mietin hetken viitsinkö ostaa hyllyyn tilaa viemään, mutta nuo oli 2 € kappaleelta, niin otin sitten kuitenkin sen mukaan. Siinä on  mm. tämmöisiä:
 706150.jpg

Ihan kivan näköisiä jotkut, mutta saa nähdä saanko koskaan aikaiseksi neuloa yhtään niistä. Osa sitten taas on aika köykäisen näköisiä otuksia, mitä tehdään varmaan ala-asteella koulussa. Nuo on sentään sileää neuletta ainakin enimmäkseen, että ehkä minäkin ohjeet ymmärrän. :D

Siinä ompelukirjassa taas on tämmöisiä:

706149.jpg

Tuommoinen PALLE pingviini olisi kiva saada. Tykkään pinkuista.

706146.jpg

Tämmöinen pupu minulla taas onkin jo. Se on päiväkotiajalta, taitaa olla päiväkodin myyjäisistä hankittu minulle, kun olin pieni. Mahdollisesti tehty juuri tuon kirjan ohjeella, on niin saman näköinen ja mallinen. Tosin minun pupullani muistaakseni on housutkin jalassa.

Huomenna lähden Helsinkiin, joten en taaskaan ehdi tehdä kotona mitään. Tulen takaisin yöllä tai sitten vasta keskiviikkona. Kiirettä pitää siis edelleen, mutta kohta pitäisi helpottaa vähän.