Toivoisin että olisin ehtinyt tehdä tänään jotain, mutten ole. Ylitöissä olin hetken aikaa ja shoppailin yhden kesäisen paidan alennusmyynnistä. Siivosin ja ompelin housunlahkeet lyhyemmiksi. Siinä kaikki ja nyt on niin kuuma, et jos olis järvi heti vieressä niin sinne menisin. Nukuttaa ja harmittaakin, kun kello on jo illassa enkä ehdi tehdä enää mitään mitä huvittaisi. Kenkäteline odottaa maalausta, kankaat ompelua ja langat virkkausta/neulomista. Taitaa siirtyä jonnekin tulevaisuuteen.

Lehtimyyjä soitti välissä, Avotakkaa harkitsin, kun aiemmin voitin siitä vuosikerran, mutta meni vuosikin jo umpeen keväällä. Oon sitä aiemminkin tilaillut, mut täytyy nyt vielä harkita. Oon vähän ootellu et tulis tarjousta, mut ei oo kuulunu. En aina jaksa noita lehtimyyjiä, mut tuon miehen (oikeasti varmaan aika nuori poika) ääntä kuunteli mielellään. :D Se soittaa mulle ens viikolla uudelleen. ;)

Olen hetken aikaa saanut katsella kotosohvalta leffakanavia ja huomaan jo hiukan koukuttuneeni. Tänään tulis Star Wars: Episodi III Sithin kosto. Taitaa olla näkemättä tuo, jos oikein muistan, joten voi olla että liimaudun sohvaan taas.

Palaan asiaan taas kun on oikeasti jotain järkevää postattavaa.